مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 14:302018-06-18اقتصادي

خرید 25 هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 هزار تن گندم طی سال زراعی جاری در شهرستان های گرمسیری گچساران، کهگیلویه، چرام، - بهمیی و باشت خریداری شد .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی صادق فروزنده در جمع خبرنگاران افزود: 25 هزار تن گندم در سال زراعی جاری در شهرستان های گرمسیری گچساران، کهگیلویه، چرام، بهمیی و باشت از کشاورزان این مناطق خریداری شده است .

وی اظهارکرد: خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری در مراحل پایانی است و برداشت این محصول به زودی در شهرستان های سردسیری آغاز می شود .

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 21 هزار تن گندم معمولی و چهار هزار تن گندم دروم از کشاورزان استان خریداری شده است، خاطرنشان کرد: نیمی از بهای خرید تضمینی گندم کاران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده و بقیه نیز بر اساس جدول خرید تا پایان فصل برداشت پرداخت می شود .

فروزنده تصریح کرد: با توجه به روند خرید گندم در زمین های دیم پیش بینی می شود امسال 35 تا 40 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود .

وی با بیان اینکه گندم خریداری شده در 2 سیلو به ظرفیت حدود 60 هزار تن در شهرستان های گچساران و بویراحمد ذخیره سازی می شود، ادامه داد: درآمد کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد از فروش تضمینی گندم در سال 1392 ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 25 هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد

خرید 25 هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد