مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 14:002018-06-18سياسي

قصاص ثلاث و قاتل بنیتا/اخبار خودرویی/ویلای لواسان/درخواست رافت و ...


افزایش حقوق، نیازمند صدورِ احکامِ جدید، نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی در خصوص «ویلای لواسان»، تلاش اروپایی ها برای حفظ سرمایه گذاری با ایران، - افزایش حقوق، نیازمند صدورِ احکامِ جدید، نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی در خصوص ویلای لواسان ، تلاش اروپایی ها برای حفظ سرمایه گذاری با ایران، سه تاثیر کلان خروج ترامپ از برجام، اجرای حکم قصاص محمد ثلاث ، تلاش خودروسازان داخلی برای خروج اجباری رنو از ایران و.

از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز دوشنبه، بیست و هشتم خرداد ماه 1397 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور با اعلام این خبر که رییس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی روسای جمهوری از جانب دستگاه هاست.

سخنگوی دولت در این مطلب یادآور شده است: من در نشست خبری هم از همه دستگاه ها خواستم که هر چه سریعتر نسبت به صدور احکام جدید اقدام کنند.

محمدجواد معتمدی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در ارتباط با نامه ای که این تشکل دانشجویی به تازگی در خصوص و امیدواریم در جهت اجرای بهتر این قوانین گام هایی برداشته شود.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم عدم استفاده از تعابیر وحدت شکن از سوی صاحبان تریبون گفت: از آن جا که هر اقدامی با تلقی ایجاد شکاف بین مردم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصاص ثلاث و قاتل بنیتا/اخبار خودرویی/ویلای لواسان/درخواست رافت و ...

قصاص ثلاث و قاتل بنیتا/اخبار خودرویی/ویلای لواسان/درخواست رافت و ...