مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 12:552018-06-18اقتصادي

تولید و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، اولویت دولت است


رییس جمهور در جلسه ساماندهی بازار و بررسی نوسانات اخیر در قیمت برخی کالاهای مورد نیاز مردم تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که تولید یا تامین کالاهای مورد نیاز جامعه و حل هرگونه مشکل بخش های تولیدی در این عرصه اولویت دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این جلسه که روز دوشنبه و با حضور مسوولین دستگاههای ذیربط تشکیل شد، افزود: در حالی که دولت تمام خدمات و ارز مورد نیاز کالاهای مورد نیاز را تأمین می کند، نباید هزینه سودجویی عده ای را مصرف کننده بپردازند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه "مبنای افزایش قیمت کالاها و خدمات نباید فراتر از نرخ تورم باشد"، تصریح کرد: پذیرفتنی نیست که افرادی از دولت ارز 4200 تومانی بگیرند و با سودجویی در بازار با قیمت بالا و اجحاف به مردم بفروشند.

روحانی "کنترل تولید، توزیع و قیمت کالاهایی که روزمره مورد نیاز مردم است" را محور اصلی فعالیت دستگاههای مرتبط دولتی و عمومی اعلام و گفت: عرضه کالا توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان باید با سرعت مطلوب صورت گیرد و همه عوامل تأخیر در ترخیص و عرضه برطرف شود.

رییس جمهور هدف اصلی دولت در حمایت از بخش تولید را رفاه و آرامش جامعه دانست و افزود: رشد پایدار بخش تولید در گرو این است که با سود متعارف بازار خود را گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، اولویت دولت است

تولید و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، اولویت دولت است