مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 11:262018-06-18بين الملل

گوترش: لیبرمن درباره اوضاع غزه شایعه پراکنی می کند/ وضعیت بحرانی است


دبیرکل سازمان ملل در گزارشی در مورد اوضاع انسانی نوار غزه که هفته آینده آن را منتشر می کند، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آنتونی گوترش، دبیرکل سازمان ملل در این گزارش ضمن هشدار درباره بروز جنگ در نوار غزه، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به شایعه پراکنی در مورد اوضاع غزه متهم کرد.

بر اساس این گزارش که گوترش آن را در میان اعضای شورای امنیت سازمان ملل توزیع کرد و کانال 10 تلویزیون اسراییل نسخه ای از آن را دریافت و تنها بخش هایی از آن را منتشر کرد، بخش بهداشت و درمان غزه با بحران شدید مواجه و ذخایر دارویی رو به اتمام است.

وی در این گزارش آورده است که برق نوار غزه هر روز بیش از 22 ساعت قطع می شود و در آغاز ماه آینده بودجه اختصاص یافته سازمان ملل برای راه اندازی تاسیسات حیاتی در بخش های آب و بهداشت و فاضلاب به اتمام می رسد.

دبیرکل سازمان ملل هشدار داد که اوضاع انسانی نوار غزه امکان دارد به بروز جنگ بینجامد، طی چند ماه گذشته نوار غزه آماج تجاوزات خطرناک ارتش اسراییل قرار گرفته است که از سال 2014 تاکنون بی سابقه بوده است.

وی در این گزارش لیبرمن را به شدت مورد انتقاد قرار داد و او را مسئول بخشی از تجاوزات اخیر به غزه خواند و گفت که برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش: لیبرمن درباره اوضاع غزه شایعه پراکنی می کند/ وضعیت بحرانی است

گوترش: لیبرمن درباره اوضاع غزه شایعه پراکنی می کند/ وضعیت بحرانی است