مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 11:152018-06-18اقتصادي

تلاش خودروسازان داخلی برای خروج اجباری رنو از ایران


عضو کیمسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان ایرانی طرف قرارداد با خودروسازان فرانسوی، برخی خصولتی ها و برخی مدیران دولتی فرصت طلب خودرویی داخلی، - مثلث شومی را تشکیل داده اند تا رنو مجبور به خروج از ایران شود.

محمدرضا منصوری در گفت وگو با ایسنا، گفت: جمهوری اسلامی ایران بهترین نقطه دنیا از نظر هزینه های بسیار پایین انرژی است به همین دلیل شرکتهای رنو و سیتروئن حاضرند به قیمت فشارهای اقتصادی آمریکا حضورشان در ایران را تثبیت کنند.

وی ادامه داد: هزینه های برق، آب و گاز در ایران در قیاس با سایر کشورهای جهان حتی کشور چین به حدی ارزان تر است که می توان گفت قیمت انرژی در ایران تقریبا رایگان است.

قیمت هر کیلووات ساعت برق یک سنت، قیمت هر مترمکعب گاز ایران از یک بیستم تا یک چهلم سایر کشورهای دنیاست، قیمت هر مترمکعب آب در ایران یک دهم تا یک بیستم قیمت جهانی است، قیمت کارگر ایرانی 200 دلار در ماه است در حالی که این عدد در چین و ژاپن حدود 1000 و 4000 دلار در ماه است.

از ابتدای امضای توافق نامه بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با شرکت رنوی فرانسه، شرکت خودروسازی ایرانی طرف قرارداد با رنوی فرانسه و برخی مدیران دولتی صاحب نفوذ در صنعت خودروسازی کشور با راه انداختن شوء تبلیغاتی در شهرستان ساوه و سایر شهرها مانع راه افتادن خطوط تولید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش خودروسازان داخلی برای خروج اجباری رنو از ایران

تلاش خودروسازان داخلی برای خروج اجباری رنو از ایران