مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 11:112018-06-18بين الملل

داعش شهرک «الدشیشه» در «الحسکه» سوریه را به کُردهای تحت الحمایه آمریکا تحویل داد


در حالی که گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» مدعی شد که شهرک الدشیشیه را با عملیات نظامی از داعش پس گرفته، منابع آگاه اعلام کردند که داعش بدون درگیری این شهرک را به این گروه تحویل داده است.

- داعش شهرک الدشیشه در الحسکه سوریه را به کُردهای تحت الحمایه آمریکا تحویل داد در حالی که گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه مدعی شد که شهرک الدشیشیه را با عملیات نظامی از داعش پس گرفته، منابع آگاه اعلام کردند که داعش بدون درگیری این شهرک را به این گروه تحویل داده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه -تحت الحمایه آمریکا- اعلام کرد که توانسته است شهرک الدشیشه را از داعش پس بگیرد.

این گروه که بیشتر عناصر آن کُرد هستند، با انتشار بیانیه ای تصریح کرد که در ادامه مرحله دوم عملیات آزادسازی دیرالزور، نیروهای دموکراتیک توانسته اند بر الدشیشه مسلط شوند.

کُردهای تحت حمایت آمریکا در 4 ماه میلادی جاری عملیات تسلط بر الدشیشه را کلید زده و مدعی شدند که هدفشان تکمیل روند تأمین امنیت مرزهای سوریه و عراق و تسلط کامل بر استان الحسکه است.

منابع آگاه اما به روزنامه الوطن سوریه اعلام کردند که در واقع داعش کنترل الدشیشه را در اختیار کُردهای تحت حمایت واشنگتن قرار داده است؛ همان گونه که شاهد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش شهرک «الدشیشه» در «الحسکه» سوریه را به کُردهای تحت الحمایه آمریکا تحویل داد

داعش شهرک «الدشیشه» در «الحسکه» سوریه را به کُردهای تحت الحمایه آمریکا تحویل داد