مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 10:212018-06-18دانش

سومین همایش دوسالانه ارگونومی ایران 25 مهرماه برگزار می شود


سومین همایش دوسالانه ارگونومی ایران 25 مهرماه توسط انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین همایش دوسالانه ارگونومی ایران 25 مهرماه توسط انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه همایش تا 10 شهریورماه است، همچنین علاقه مندان تا 10 مهرماه فرصت دارند در این همایش ثبت نام کنند.

هدف از برگزاری این همایش اشاعه و توسعه تخصصی- کاربردی دانش ارگونومی، ایجاد بستر مناسب جهت تبادل تجربیات در سطح ملی و بین المللی، آشنا ساختن مدیران صنایع و سازمان ها و تصمیم سازان با جنبه های کاربردی ارگونومی و نیز تثبیت جایگاه و نقش ارگونومی در روند توسعه کشور است.

این همایش فرصتی است تا اساتید، دانشجویان و صاحب نظران از سراسر دنیا در این عرصه گرد هم آیند و با هم اندیشی، راهکار های علمی و عملی برای حل مسائل و مشکلات ارگونومیک ارائه کنند.

محور های این همایش عبارتند از: ارگونومی فیزیکی و سخت افزار (طراحی محصول)، ارگونومی شناختی (طراحی نرم افزار، خطای انسانی، عملکرد شغلی)، ارگونومی سازمانی و مشارکتی (طراحی سازمانی، استرس شغلی، بهره وری، کیفیت)، ارگونومی محیطی، ارگونومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش دوسالانه ارگونومی ایران 25 مهرماه برگزار می شود

سومین همایش دوسالانه ارگونومی ایران 25 مهرماه برگزار می شود