مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 09:212018-06-18اجتماعي

جزییات برگزاری آزمون سنجش مهارت/ کارت ورود به آزمون امروز توزیع می شود


توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و.

از امروز بیست و هشتم خرداد ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش و.

در سال 1397 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه، بیست و هشتم خردادماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه سی ام خرداد ماه سال جاری ادامه می یابد.

وی گفت: دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و.

و دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه یکم تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

رضا باجولوند گفت: 55 هزار و 950 نفر در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی سال 1397 در یک هزار و 344 استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 32 هزار و 79 نفر مرد و 23 هزار و 871 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری آزمون سنجش مهارت/ کارت ورود به آزمون امروز توزیع می شود

جزییات برگزاری آزمون سنجش مهارت/ کارت ورود به آزمون امروز توزیع می شود