مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 09:212018-06-18اجتماعي

رییس سازمان حج و زیارت: دفتر حافظ منافع حجاج ایران در عربستان راه اندازی می شود


با توجه به توافقات اولیه با مسئولان حج عربستان، دفتر حافظ منافع ایران برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی زائران حج تمتع امسال، - در این کشور راه اندازی می شود.

، حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال 85 هزار و 200 زائر ایرانی برای مناسک حج راهی سرزمین وحی خواهند شد، اظهار داشت: گشایش دفتر حفاظت منافع ایران با توجه به مذاکرات انجام شده، در متن توافقنامه ای بین طرفین مورد تاکید قرار گرفته است.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: با توجه به توافقات اولیه با مسئولان حج عربستان، دفتر حافظ منافع ایران برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی زائران حج تمتع امسال، در این کشور راه اندازی می شود و این دفتر فعالیت خود را قبل از اعزام زائران آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود سه هزار نیروی اعزامی در قالب ستادی، پزشک، خدمات، حمل و نقل و اسکان عهده دار انجام امورات زائران حج تمتع هستند، گفت: همه نیروهای اعزام شده بر اساس نیازهای متفاوت زائران نوعی از خدمات را ارائه می دهند.

رییس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه در بحث حمل و نقل، جا به جایی 85 هزار زائر در یک مقطع زمانی کار بسیار مشکلی خواهد بود، افزود: کاروان های اعزامی به صورت 85 ، 115، 135 و 165 نفره به همراه یک روحانی، معاون و مدیر کاروان اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت: دفتر حافظ منافع حجاج ایران در عربستان راه اندازی می شود

رییس سازمان حج و زیارت: دفتر حافظ منافع حجاج ایران در عربستان راه اندازی می شود