مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 09:002018-06-18اقتصادي

بورس بین المللی در مناطق آزاد ایجاد می شود


دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از ایجاد بورس بین المللی خبر داد و اعلام کرد که با فراهم شدن این امکان شرایط برای جذب سرمایه در مناطق آزاد فراهم می شود.

- مرتضی بانک در گفت وگو با ایسنا، درباره مسائل مختلفی از جمله ایجاد بورس بین المللی، ایجاد سازمان توسعه سواحل مکران، قانون گمرکی مبنی بر ثبت سفارش کالا در مناطق آزاد، میزان سرمایه گذاری خارجی و داخلی صورت گرفته در این مناطق، الحقاق بنادر بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار، برداشته شدن سقف 150 میلیون یورویی جهت تاسیس بانک های خارجی در مناطق آزاد و آخرین وضعیت پرونده ارجاعی ماکو به قوه قضاییه از سوی مجلس شورای اسلامی صحبت کرد که در ادامه آورده شده است.

- توضیح ابتدایی خود را در مورد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارائه کنید؟ مناطق آزاد یکی از بخش های اقتصادی کشور است که در چارچوب یک قانون مترقی فعالیت های خود را انجام می دهد.

امروز هفت منطقه آزاد و 62 منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد که از میان مناطق ویژه 38 مورد آنها فعال هستند و مناطق آزاد کار خود را در بخش های مختلف به خوبی انجام می دهد.

- در ارتباط با آخرین وضعیت ایجاد سازمان توسعه سواحل مکران، توضیح دهید؟ ایجاد سازمان توسعه سواحل مکران قانونی است که در برنامه ششم توسعه آمده است و به آن به گونه ای متفاوت نگاه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس بین المللی در مناطق آزاد ایجاد می شود

بورس بین المللی در مناطق آزاد ایجاد می شود