مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 08:562018-06-18فرهنگي

دبیر جشنواره موسیقی فجر را اهالی موسیقی انتخاب می کنند


برای انتخاب دبیر جشنواره چندین نفر از دبیران و کارشناسان دانشگاه های معتبر موسیقی و همینطور از اهالی موسیقی دعوت خواهد شد تا دور هم جمع شوند و طی جلساتی دو گزینه به معاونت هنری وزارت ارشاد اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی در حاشیه اجرای منتخب ارکستر های دولتی در کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو در جمع خبرنگاران گفت: پروژه اجرا های ارکستر سمفونیک واقعا کار فشرده بود، زیرا انتخاب و تولید قطعات سرود رسمی تیم ملی و پروژه اجرای آن ها در حاشیه جام جهانی فوتبال، قطعا پروژه سنگینی است.

وی افزود: من دورادور شاهد زحمات همکارانم در بنیاد رودکی بودم که تا چه میزان در پی برگزاری درست این ماجرا بوده و تلاش های شبانه روزی داشتند.

با پیگیری و اراده ای که در بین مدیران بنیاد رودکی بود، خوشبختانه این موضوع به مرحله عملیاتی شدن رسید، به هر حال در مورد کلیت این آثار و این کنسرت ها هم نظرات بر اساس سلایق افراد متفاوت است.

ولی قطعا از این تجربه می توان برای برنامه ای بعدی استفاده و برای ارکستر ها برنامه های بزرگ تر و بهتر در نظرگرفت.

ترابی در پاسخ به سئوالی مبنی بر معرفی دبیر جشنواره موسیقی فجر دوره بعدی نیز گفت: یک انتظار و توقع عمومی در سطح جامعه موسیقی به وجود آمده است که چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جشنواره موسیقی فجر را اهالی موسیقی انتخاب می کنند

دبیر جشنواره موسیقی فجر را اهالی موسیقی انتخاب می کنند