مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 08:502018-06-18دانش

خط 7 مترو تهران به دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات می رسد


رییس مرکز عمرانی ، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی از توسعه خط 7 مترو تهران تا واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اقبال شاکری، با بیان اینکه موضوع حمل و نقل در شهر تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: به منظور سهولت رفت و آمد اهالی محله حصارک و دانشگاهیان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی موضوع توسعه مترو تا واحد علوم و تحقیقات یکی از بندهای تفاهم نامه دانشگاه با شهرداری تهران بوده که به صورت مستمر پیگیری شده است.

رییس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در جلسه مشترکی با حضور مهندس هاشمی رییس شورای شهر تهران مصوب شد شرکت مترو تهران خط 7 را از میدان بوستان سعادت آباد تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات توسعه دهد.

در مطالعاتی که دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده 3 ایستگاه در این بخش از خط 7 مترو دیده شده و البته نیاز هست که مطالعات صورت گرفته نهایی شود.

شاکری با بیان اینکه در این جلسه راهکارهای اجرایی مورد بحث قرار گرفت و شرکت مترو برای اجرا اعلام آمادگی کرد، گفت: مقرر شد جلسه مشترکی با حضور شهردار منطقه 5 و مدیر عامل مترو در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر برگزار شود تا هر چه سریعتر مقدمات اجرا فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 7 مترو تهران به دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات می رسد

خط 7 مترو تهران به دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات می رسد