مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 08:502018-06-18سياسي

از عاقبت طرح "شهر تاب آور کیش" تا نقش هلال احمر در تاب آوری


رییس پیشین جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تاب آوری اجتماعی از مهمترین ابعاد تاب آوری است به نقش و وظایفی که جمعیت هلال احمر در این زمینه دارد اشاره کرد و از طرحی به نام "شهر تاب آور کیش" نام برد که قرار بود به عنوان نمونه اجرایی شود.

- از عاقبت طرح "شهر تاب آور کیش" تا نقش هلال احمر در تاب آوری رییس پیشین جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه تاب آوری اجتماعی از مهمترین ابعاد تاب آوری است به نقش و وظایفی که جمعیت هلال احمر در این زمینه دارد اشاره کرد و از طرحی به نام "شهر تاب آور کیش" نام برد که قرار بود به عنوان نمونه اجرایی شود.

امیر محسن ضیایی در گفت وگو با ایسنا، در مورد مفهوم تاب آوری و استفاده از آن در حوزه بحران اظهار کرد: تاب آوری به معنای توانایی یک جامعه برای هضم بحران هایی است که به آن دچار می شود.

به طوری که جامعه از مسیر عادی خود خارج نشود.

هر چه توانایی یک جامعه برای حفظ تعادل بیشتر باشد آن جامعه تاب آورتر است.

وی اضافه کرد: در مورد مواجهه با حوادث بزرگ نکته ای که وجود دارد این است که از قبل باید پتانسیل لازم برای مقابله با حادثه در جامعه ایجاد شود.

تاب آوری اجتماعی از همه ابعاد تاب آوری مهم تر است رییس پیشین جمعیت هلال احمر با اشاره به انواع تاب آوری گفت: تاب آوری انواع فیزیکی، محیطی و اجتماعی دارد که هر کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عاقبت طرح "شهر تاب آور کیش" تا نقش هلال احمر در تاب آوری

از عاقبت طرح "شهر تاب آور کیش" تا نقش هلال احمر در تاب آوری