مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 08:062018-06-18سياسي

رویای آمریکا برای مذاکره مجدد با ایران هرگز تعبیر نخواهد شد


صحبت ترامپ مبنی بر اجبار جمهوری اسلامی به مذاکره همان صحبت روسای جمهور پیشین امریکا است اما این آرزو که جمهوری اسلامی تسلیم خواسته های امریکا شود رویایی است که طی 40 سال اخیر در میان دست اندرکاران کاخ سفید وجود داشته و هرگز تعبیر نخواهد شد.

- حسن عابدینی کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص ادعای اخیر ترامپ رییس جمهور ایالات متحده مبنی براینکه جمهوری اسلامی مجبور به مذاکره مجدد با امریکا خواهد شد گفت: ترامپ رییس جمهور مغرور امریکا می تواند هر صحبتی را در حوزه بین الملل مطرح کند، اما اینکه این موضوع واقعیت یابد مسئله دیگری است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طی 40 سال اخیر نشان داده از حقوق حقه خود عدول نخواهد کرد،گفت: این صحبت ترامپ در حقیقت حرف 5، 6 رییس جمهور پیش از او هم بوده است آن ها نیز همه بلاتفاق تمام هم و غم خود را در کمک کردن به دشمنان این مرز و بوم گماشتند.

عابدینی با اشاره به اقدامات امریکا در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آن ها به تروریست ها برای انجام اقدامات ناامن کننده کمک می کردند، هم چنین به رژیم بعث عراق در حمله ناجوانمردانه به ایران و گروه های تجزیه طلب در اوایل انقلاب کمک می کردند هرگزچنین تحریم های فلج کننده و تهدید های معتبر نظامی که علیه ایران انجام می دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای آمریکا برای مذاکره مجدد با ایران هرگز تعبیر نخواهد شد

رویای آمریکا برای مذاکره مجدد با ایران هرگز تعبیر نخواهد شد