مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 07:412018-06-18ورزشي

مدال نقره مسابقات پاورلیفتینگ به دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان رسید


دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مقام نائب قهرمانی نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

- مدال نقره مسابقات پاورلیفتینگ به دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان رسید " دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مقام نائب قهرمانی نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی موسی زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با مجموع 675 کیلوگرم مقام دوم نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

این مسابقات که به میزبانی اردبیل و با حضور 217 نفر از برگزیدگان سراسر کشور برگزار شد در نهایت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

موسی زاده با توجه به سطح بالای مسابقات توضیح داد: نخستین دوره مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ دانشجویان با همکاری دانشگاه پیام نور به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد و با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در دسته 125+ کیلوگرم علیرضا کاکاوند از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با مجموع 747/5 مقام اول، بنده از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با مجموع 675 کیلوگرم مقام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال نقره مسابقات پاورلیفتینگ به دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان رسید

مدال نقره مسابقات پاورلیفتینگ به دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان رسید