مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 07:362018-06-18اقتصادي

بنزین با رونمایی از کارت های جدید سوخت گران نمی شود


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: رونمایی از نخستین سری کارتخوان های جدید هیچ ربطی به افزایش قیمت یا سهمیه بندی بنزین ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا موسوی خواه، درباره رونمایی از کارتخوان های جدید جایگاه های سوخت اظهار کرد: بالاترین مزیت این کارتخوان ها، حذف هزینه های تامین و نگهداشت از دولت خواهد بود که این مهم ازطریق شبکه بانکی کشور انجام می شود و صرفه جویی قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

وی با بیان این که بیش از 11 سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه های عرضه می گذرد و اکنون نیازمند به روزرسانی است، تصریح کرد: در پیاده سازی و تجهیز این سری از کارتخوان ها از فناوری روز استفاده شده است و برای رفاه حال هموطنان، پرداخت هزینه سوخت بدون دخالت نیروی انسانی نیز میسر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که فناوری نصب شده روی کارتخوان های جدید قابلیت توزیع سوخت و انجام عملیات بانکی را دارا است، بیان کرد: از این پس، تمامی نازل ها به سیستم توزیع سوخت و پرداخت هم زمان مجهز می شوند تا شهروندان بتوانند از طریق خدمات بدون کارت یا با وارد کردن کارت های بانکی خود و حتی از طریق موبایل، پرداخت های خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین با رونمایی از کارت های جدید سوخت گران نمی شود

بنزین با رونمایی از کارت های جدید سوخت گران نمی شود