مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 06:362018-06-18اقتصادي

پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان در صورت واگذاری زمین ایمن


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: درصورتی که دهیاران زمینی ایمن را به بنیاد مسکن معرفی کنند به سیل زدگان وام بلاعوض برای احداث منازل پرداخت می شود.

- محمد اکبرزاده شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جاری شدن سیل و رانش زمین در روستای کاکرود بخش رحیم آباد شهرستان رودسر اظهار کرد: از روز حادثه تاکنون جمعیت احمر در تلاش است تا مفقود شدگان را پیدا کند اما تاکنون موفق نبوده است.

وی برقراری راه ارتباطی روستای کاکرود با روستاهای هم جوار را از دیگر اولویت های ستاد بحران در محل حادثه دانست و افزود: در تلاش هستیم تا راه ارتباطی کاکرود با چهار روستای دیگر به صورت موقت فراهم شود.

رییس ستاد معین مدیریت بحران استان در روستای کاکرود با بیان اینکه هلال احمر در حال توزیع آذوقه به سیل زدگان است گفت: هلال احمر در دو بخش یافتن اجساد و توزیع آذوقه بین سیل زدگان در تلاش است تا از درد و آلام سیل زدگان بکاهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از نهایی شدن امور مربوط به راه ارتباطی روستای کاکرود خبر داد و تصریح کرد: جست وجوها هنوز برای یافتن چهار تن از مفقود شدگان حادثه سیل و رانش زمین در روستای کاکرود ادامه دارد و تعداد جان باختگان از چهار تن فراتر نرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان در صورت واگذاری زمین ایمن

پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان در صورت واگذاری زمین ایمن