مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 02:512018-06-17بين الملل

یادداشت/ رسول سنایی راد محور شرارت در پی به ستوه آوردن ملت بزرگ ایران


اعمال تحریم های ظالمانه و هماهنگ سازی سایر کشورها برای همراهی با ارتباط گیری، لابی گری و حتی تأمین هزینه و یا تهدید به اعمال فشار و جریمه برای ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت در جامعه ایرانی، - ازجمله اقدامات دشمنان برای به ستوه آوردن مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از رسول سنایی راد نوشت: امریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود که از روند قدرت یابی جمهوری اسلامی ایران نگران هستند و بارها دشمنی خود را با کشور و مردم ایران به اثبات رسانده اند، محوریت تشدید فشارهای تحریمی علیه کشورمان را تشکیل داده اند.

در این محور شرارت، امریکا نقش لیدر را عهده دار است و در حالی که صهیونیست ها لابی گری و جنجال آفرینی را عهده دار شده اند، آل سعود نیز در نقش گاو شیری به تأمین هزینه های شرارت می پردازد.

این محور که تا پیش از این با سازماندهی و هدایت تروریسم تکفیری و در قالب جنگ نیابتی به حذف مقاومت و سپس کشاندن آتش جنگ منطقه ای به درون جمهوری اسلامی چشم امید دوخته بود، پس از شکست تروریسم تکفیری و خنثی شدن فتنه های بزرگ منطقه ای، مثل بلوا در لبنان، جداسازی کردستان عراق و کودتا در یمن، با بهره گیری از روی کار آمدن دونالد ترامپ و تیم کابویی همراه وی، برجام را بهانه مناسبی برای جبران شکست ها و انتقام جویی از ایران اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ رسول سنایی راد محور شرارت در پی به ستوه آوردن ملت بزرگ ایران

یادداشت/ رسول سنایی راد محور شرارت در پی به ستوه آوردن ملت بزرگ ایران