مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 02:252018-06-17اقتصادي

دست و پای متقاضیان وام اشتغال را نبندیم!


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: بسیاری از متقاضیان وام اشتغال روستایی به دلایل مختلفی موفق به دریافت این وام نشده اند، در صورتی که اگر موانع دریافت وام از پیش پای متقاضیان برداشته شود و دست و پای آن ها بسته نشود، - طرح با سرعت بهتری به اجراء درمی آید.

هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر حل موانع پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، اظهار کرد: قبل از اجرای چنین طرح هایی باید زیرساخت های مورد نیاز آن پیاده سازی شود و یک تحقیق و مطالعه جامع درباره موقعیت مکانی و شناخت استعدادهای منطقه صورت گیرد تا زمینه های اشتغال روستایی مشخص شود.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم برای روستاییان و عشایر اشتغالزایی کنیم، باید جامعه هدف، بازار هدف، مزیت های منطقه و طرح های قابل توجیه را مدنظر قرار بدهیم و شرایط دریافت وام را برای متقاضیان تسهیل کنیم.

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران افزود: در کارگروه های اشتغال که قرار می گیریم، متوجه می شویم به دلیل آنکه دستورالعمل بانک مرکزی این است که به دارندگان چک برگشتی یا طرح های فاقد توجیه وام داده نشود، بسیاری از متقاضیان تسهیلات روستایی موفق به گرفتن وام نشده یا ناچار به گذاشتن وثیقه ملکی شده اند، درصورتی که اگر قرار است کار جدیدی در اشتغال روستایی شروع شود و روستاییان صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پای متقاضیان وام اشتغال را نبندیم!

دست و پای متقاضیان وام اشتغال را نبندیم!