مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 01:102018-06-17فرهنگي

پول نداشتیم در جام جهانی روسیه هنرنمایی کنیم


زنان و مردان ایرانی با به تن کردن لباس های ایران باستان و پوشش های محلی همراه با شادی و پایکوبی در خیابان های روسیه، درحالی تصویری متفاوت از کشوری که رسانه های جهان، - نام آن را برخی مسائل سیاسی پیوند زنده اند، نشان می دهند که مسؤولان تسلیم هزینه هایی شده اند که اجازه نداده ایده های خود را در حاشیه جام جهانی پیاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک سال پیش با حضور فدراسیون فوتبال و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شورای راهبردی جام جهانی ویژه روسیه تشکیل شد تا در کنار سامان دهی هواداران تیم ملی فوتبال و پیشگیری وقایع جام جهانی برزیل، رویدادهای فرهنگی را در حاشیه جام روسیه برای معرفی ایران ترتیب دهد.

مهدی تاج ـ رییس فدراسیون فوتبال ـ در یکی از جلسات این شورا که به موضوع هواداران اختصاص یافت، گفته بود: حضور در جام جهانی یک فرصت مغتنم است که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

برنامه و هدف فدراسیون فوتبال این است که از فرصت بوجود آمده بهترین بهره را ببرد و بتوانیم تماشاگران ایرانی را با سازماندهی نهادهای ذیربط در روسیه کنار خود داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول نداشتیم در جام جهانی روسیه هنرنمایی کنیم

پول نداشتیم در جام جهانی روسیه هنرنمایی کنیم