موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 20:002018-06-17بين الملل

مخالفت مشاور حقوقی دولت اسراییل با قانون منع عکس گرفتن از سربازان اسراییلی


مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی اعلام کرد نمی توان پیش نویس قانون ممانعت از عکس گرفتن از سربازان اسراییلی در هنگام فعالیت شان در اراضی فلسطین را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت، این پیش نویس با موانعی بر اساس قانون اساسی مواجه است و موانع قانونی مانع از تصویب این قانون می شود.

هدف از این پیش نویس قانون که امروز در مقابل کمیته مصوبات وزارتی بررسی می شود، ممانعت از عکس گرفتن از سربازان اسراییلی در هنگام سرکوبگری های آنها علیه فلسطینی ها در اراضی اشغالی است.

بر اساس این پیش نویس قانون، اگر پخش این عکس ها به "روحیه جنگی سربازان" لطمه وارد کند، کسی که این عکس را تهیه کرده و نشر داده است به پنج سال حبس مجازات می شود و اگر هدف از این عکس گرفتن و نشر آن "لطمه زدن به امنیت اسراییل" باشد، عامل این عکسبرداری به 10 سال حبس محکوم می شود.

این پیش نویس قانون را رابرت الیتوف، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب "اسراییل خانه ما" به رهبری آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه داده است.

پیش بینی می شود با وجود اینکه آویخای مندلبلیت، مشاور حقوقی دولت اسراییل با این پیش نویس قانون مخالف است، اما کمیته مصوبات وزارتی این پیش نویس را تصویب کند و سپس برای تصویب اولیه آن به کنست ارجاع دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مشاور حقوقی دولت اسراییل با قانون منع عکس گرفتن از سربازان اسراییلی

مخالفت مشاور حقوقی دولت اسراییل با قانون منع عکس گرفتن از سربازان اسراییلی