مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 15:562018-06-17بين الملل

آغاز فعالیت دولت جدید اردن با مجیز گویی عربستان سعودی


طی دو روز گذشته خبری در برخی رسانه ها به نقل از شبکه العربیه مبنی بر «فراخوانی سفیر اردن از تهران» منتشر شد که به خودی خود نشان از باج خواهی عربستان از اردن در ازای کمک به حل بحران اقتصادی این کشور دارد.

- طی دو روز گذشته خبری در برخی رسانه ها به نقل از شبکه العربیه مبنی بر فراخوانی سفیر اردن از تهران منتشر شد که به خودی خود نشان از باج خواهی عربستان از اردن در ازای کمک به حل بحران اقتصادی این کشور دارد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، العربیه روز جمعه در خبری اعلام کرد که اردن سفیر خود در تهران به نام عبدالله ابو رحمان را فراخواند در حالیکه سفیر اردن دو سالی است که در شهر السلط اردن در منزل خود اقامت دارد و سطح روابط اردن با تهران نیز در سطح کاردار است.

انتشار این خبر و تأکید برخی منابع و حتی رسانه های اردن مبنی بر اینکه این کشور تصمیمی برای تعیین سفیر جدید در تهران ندارد و سفیر اردن به تهران بازنخواهد گشت به نظر می رسد بیشتر برای جلب رضایت عربستان سعودی در شرایط بحران اقتصادی این کشور است تا یک روند روابط سیاسی و دیپلماتیک.

العربیه همچنین در خبر خود به نقل از برخی منابع اردنی بدون ذکر نام آنها نوشته بود که این تصمیم اردن به دلیل دخالت های ایران در منطقه اتخاذ شده و اردن بر امنیت کشورهای منطقه به خصوص عربستان تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دولت جدید اردن با مجیز گویی عربستان سعودی

آغاز فعالیت دولت جدید اردن با مجیز گویی عربستان سعودی