مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 15:452018-06-17سياسي

دانشگاه های «فردوسی مشهد» و «کلرمونت فرانسه»دوره های مشترک برگزار می کنند


تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه کلرمونت کشور فرانسه در راستای برگزاری دوره های مشترک میان دو دانشگاه به امضاء رسید.

- دانشگاه های فردوسی مشهد و کلرمونت فرانسه دوره های مشترک برگزار می کنند تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه کلرمونت کشور فرانسه در راستای برگزاری دوره های مشترک میان دو دانشگاه به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده دانشگاه کلرمونت کشور فرانسه در مراسم این امضای تفاهم نامه که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با ابراز خرسندی از فراهم آمدن شرایط برای امضای قرارداد اجرایی اظهار کرد: اقدامات اجرایی برای تحقق مفاد این قرارداد صورت گیرد.

بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تدریس به زبان انگلیسی است لذا متقاضیان پس از مصاحبه علمی و تعیین سطح دانش انگلیسی می توانند از سپتامبر 2018 تحصیل خود را آغازکنند.

طول دوره حدود 10 ماه بوده و محل برگزاری کلاس ها در دانشگاه فردوسی مشهد خواهد بود که 50درصد مطالب به صورت کلاس حضوری توسط اساتید دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد ارائه خواهد شد و 50درصد مطالب دیگر نیز توسط اساتید دانشگاه کلرمونت فرانسه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های «فردوسی مشهد» و «کلرمونت فرانسه»دوره های مشترک برگزار می کنند

دانشگاه های «فردوسی مشهد» و «کلرمونت فرانسه»دوره های مشترک برگزار می کنند