مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 13:152018-06-17اجتماعي

سمن ها بازیچه قرار نگیرند/ مسئولان دست از رفتارهای غیرمتوازن بردارند


رییس سازمان حفاظت محیط زیست بهره مندی از پتانسیل سازمان های مردم نهاد برای اجرایی شدن سیاست های زیست محیطی در بطن جامعه و ترویج آن را یک روزنه امید دانست و گفت: - رییس سازمان محیط زیست در نشست با سمن های استان خراسان رضوی: سمن ها بازیچه قرار نگیرند/ مسئولان دست از رفتارهای غیرمتوازن بردارند رییس سازمان حفاظت محیط زیست بهره مندی از پتانسیل سازمان های مردم نهاد برای اجرایی شدن سیاست های زیست محیطی در بطن جامعه و ترویج آن را یک روزنه امید دانست و گفت: سمن ها باید هوشیار باشند که بازیچه اغراض سیاسی قرار نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیسی کلانتری در نشست با برخی اعضای سازمان های مردم نهاد و مدیران دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی افزود: مسئولان را باید توجیه کنیم که دست از رفتارهای غیرمتوازن و غیر پایدار بردارند همچنین مردم را توجیه به حفظ محیط زیست کنیم.

در همین جهت دستور داده ایم از اول امسال هیچ صنعت آب بری در کشور ایجاد نشود.

وی در ادامه گفت: در دنیا تلاش می شود محیط زیست در چارچوب توسعه پایدار حفظ شود اما در کشور ما متاسفانه توسعه صنعتی و زیربنایی موجب آسیب دیدن به محیط زیست می شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز پدیده ریزگردها و آلودگی هوا دراستان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی اقدامات در انتقال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمن ها بازیچه قرار نگیرند/ مسئولان دست از رفتارهای غیرمتوازن بردارند

سمن ها بازیچه قرار نگیرند/ مسئولان دست از رفتارهای غیرمتوازن بردارند