مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 13:052018-06-17سياسي

رشد خزنده بیابان زایی در ششمین استان پهناور


​مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از هدف گذاری این اداره کل برای اجرای طرح های بیابان زدایی در گستره ای به وسعت 21 هزار هکتار از بیابان های ششمین استان پهناور کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی نقی حیدریان همزمان با 27 خردادماه (17 ژوئن)که به عنوان روز جهانی مقابله با بیابان زایی نامگذاری شده با اعلام این خبر اظهار کرد: درصورت تخصیص اعتبارات و با اجرایی شدن این طرح، گام موثری در راستای مقابله با بیابان زایی و پیشروی کویر و بیابان در استان برداشته می شود.

وی از برگزاری یک همایش ترویخی ویژه بانوان با هدف جلب مشارکت زنان و خانواده ها در مقابله با بیابان زایی در سمنان خبر داد و تصریح کرد: این همایش چهارشنبه هفته جاری با حضور مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی استان و از جمله مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از برگزاری این همایش به عنوان یک پویش خانوادگی نام برد و افزود: با توجه به اثرگذاری بالای زنان در خانواده، همراهی این قشر با برنامه های ترویجی می تواند تا حد زیادی به نجات زمین از مشکلات و معضلات زیست محیطی و معضلاتی که منابع طبیعی با آن روبرو است کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد خزنده بیابان زایی در ششمین استان پهناور

رشد خزنده بیابان زایی در ششمین استان پهناور