مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 12:562018-06-17فناوري

تکذیب عیدی اینترنت 120گیگابایتی همراه اول/ مشترکان فریب نخورند


طی چند روز گذشته خبری در خصوص عیدی اینترنت 120گیگابایتی همراه اول در فضا مجازی منتشر شد که این اپراتور ارائه 120 گیگابایت اینترنت رایگان را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در روز های گذشته خبر مبنی بر عیدی اینترنت 120گیگابایتی همراه اول در فضا مجازی منتشر شد که طی آن از مشترکین خواسته می شد که کد مشخصی را وارد کرده تا پس از آن حجم اینترنت رایگان را دریافت کنند.

این خبر به سرعت دست به دست شد و مشترکین با شماره گیری کد درج شده در این پیام متوجه افزودن مبلغ 200 هزار تومان به قبض پرداختی خود شدند.

پس از آن اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران به این واکنش نشان داد و در اطلاعیه ای با اشاره به پیامی مبنی بر ارائه اینترنت رایگان توسط همراه اول به مناسب عید فطر، اعلام کرد: به تازگی شایعه ای در شبکه های مجازی منتشر شده که در آن از عیدی 120 گیگابایتی اینترنت همراه اول به مناسبت عید سعید فطر خبر می دهد که انتشار این پیام توسط همراه اول تکذیب می شود.

گفتنی است، کد USSD مذکور که در این پیام وجود دارد یکی از بسته های اینترنتی این اپراتور است که حدود 200هزار تومان برای مشترک هزینه دارد.

انتشار این پیام در فضای مجازی و اعلام هدیه بودن آن مورد تایید همراه اول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب عیدی اینترنت 120گیگابایتی همراه اول/ مشترکان فریب نخورند

تکذیب عیدی اینترنت 120گیگابایتی همراه اول/ مشترکان فریب نخورند