مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 12:402018-06-17سياسي

تشکیل 11 کارگروه و ستاد اجرایی و ستاد معین مسابقات قرآن


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با تشریح اقدامات استان در برگزاری چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان از تشکیل ستاد اجرایی وستاد معین مسابقات خبر داد.

- /چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان مرکزی/ تشکیل 11 کارگروه و ستاد اجرایی و ستاد معین مسابقات قرآن مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با تشریح اقدامات استان در برگزاری چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان از تشکیل ستاد اجرایی وستاد معین مسابقات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام حسین دلاوری درباره اهمیت برگزاری رویدادهای قرآنی در کشور اظهار کرد: برنامه های قرآنی و رویدادهای بزرگ قرآنی در جامعه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی امری مهم به شمار می رود به طوری که برگزاری این برنامه ها زمینه ساز آشنایی و انس بیشتر با قرآن مجید و آموزه های الهی این کتاب آسمانی خواهد بود.

وی افزود: بی شک با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوان می توانیم در مقابل معضلات، تهدیدات و آسیب های اجتماعی ایستادگی کرده و برنامه ای مبتنی بر آموزه های قرآنی اجرا کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی درباره برگزاری چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در این استان گفت: اداره کل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 11 کارگروه و ستاد اجرایی و ستاد معین مسابقات قرآن

تشکیل 11 کارگروه و ستاد اجرایی و ستاد معین مسابقات قرآن