مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 11:452018-06-17سياسي

پیشنهاد تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور سنگال


قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل در دیدر با سفیر سنگال موضوع تأسیس شعبه ای از دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور سنگال را مطرح و پیشنهاد کرد در صورت تأمین ساختمان مناسب برای آن، - توسط طرف سنگالی، امکانات فنی و استادان آن توسط ایران تأمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالارآملی در دیدار باباکاربا سفیر جمهوری سنگال در تهران ضمن بررسی راه های توسعه همکاری های علمی بین المللی ایران و سنگال به حضور دانشجویان بورسیه سنگالی دردانشگاه های ایران در رشته های مرتبط با نفت و گاز اشاره و بر حل مسائل آموزشی و اقامتی آنان تاکید کرد.

موضوع تأسیس شعبه ای از دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور سنگال نیز توسط دکتر سالارآملی مطرح و پیشنهاد شد در صورت تأمین ساختمان مناسب برای آن، توسط طرف سنگالی، امکانات فنی و استادان آن توسط ایران تأمین شود.

همچنین مقرر شد با توجه به سوابق همکاری های قبلی علمی و فناوری بین ایران و سنگال، هیأتی از استادان و پژوهشگران دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشورمان از دانشگاه های سنگال بازدید کنند.

باباکاربا، سفیر جمهوری سنگال در تهران نیز با تشکر ازدکتر سالارآملی پیشنهاد کرد، یک مرکز ایران شناسی در سنگال تأسیس شود تا تمام علاقه مندان این حوزه در کشورهای غرب آفریقا بتوانند از این طریق با فرهنگ و آموزش عالی ایران بیشتر آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور سنگال

پیشنهاد تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور سنگال