مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 11:032018-06-17دانش

مجله ی تحقیقات نانوپزشکی (NMRJ) برای شماره ی تابستان مقاله می پذیرد


مجله ی تخصصی و بین المللی تحقیقات نانوپزشکی که توسط انجمن نانو فناوری پزشکی ایران و با سردبیری فرید عابدین درکوش به چاپ می رسد، درحال پذیرش مقالات ارسالی برای شماره ی (بهار و تابستان 97) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای هیأت تحریریه ی مجله از اساتید و محققان برجسته ی بین المللی در زمینه های مختلف نانو پزشکی، مهندسی بافت و طب بازساختی از دانشگاه های تراز اول دنیا هستند که از آن جمله می توان به علی خادم‏ حسینی، استاد تمام دانشگاه هاروارد (HARVARD) آمریکا در زمینه ی مهندسی بافت و رییس آزمایشگاه تکنولوژی های نانو ابعاد و میکرو ابعاد (Microscale and Nanoscale Technologies) دانشگاه هاروارد، و سیفعلیان، استاد تمام دانشگاه UCL لندن انگلستان و رییس مرکز نانوتکنولوژی و طب بازساختی (Regenerative Medicine) این دانشگاه، اشاره کرد.

لازم به ذکر است، جمعی از اساتید نانوفناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین اساتید مطرحی از کشور های هند، چین، مکزیک، آفریقای جنوبی، ترکیه و .

به عنوان اعضای هیأت تحریریه و مشاور هیأت تحریریه در ارتقا و پیشرفت مجله همکاری می کنند.

مجله ی مذکور از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضای محترم هیأت علمی، محققین و دانشجویان گرامی که در زمینه های پیش بینی و پیشگیری از بیماری ها، مهندسی بافت، نانو بیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله ی تحقیقات نانوپزشکی (NMRJ) برای شماره ی تابستان مقاله می پذیرد

مجله ی تحقیقات نانوپزشکی (NMRJ) برای شماره ی تابستان مقاله می پذیرد