مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1397 ساعت 14:262018-06-16اجتماعي

جاده هزار مسدود شد


رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز با تأخیر دو ساعته از رودهن به سمت شمال مسدود شد و از ساعت 16 تردد خودروها از «آب اسک» به سمت تهران به صورت یک طرفه درخواهد آمد.

- رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز با تأخیر دو ساعته از رودهن به سمت شمال مسدود شد و از ساعت 16 تردد خودروها از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه درخواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیاوش محبی در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز و پرحجم و روان است و تردد وسایل نقلیه در این محور هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: تردد در محور هراز با تأخیر دوساعته از ساعت 14 از رودهن به سمت آب اسک ممنوع شد و ساعت 16 از آب اسک به سوی تهران به صورت یک طرفه درخواهد آمد.

رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه از تهران به سمت شمال و شمال به سمت تهران پرحجم و روان است و تردد به راحتی صورت می گیرد اما پیش بینی می شود طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

محبی ضمن درخواست از هم وطنان برای رعایت مدیریت زمان سفر گفت: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم سرعت، سبقت و حرکات ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هزار مسدود شد

جاده هزار مسدود شد