مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1397 ساعت 11:412018-06-16بين الملل

ترامپ و پوتین دیدار می کنند


یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد که احتمالاً رؤسای جمهور آمریکا و روسیه اواسط تیرماه در حین زمان برگزاری نشست ناتو، در پایتخت بلژیک با یکدیگر دیدار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا و دو دیپلمات آگاه گزارش کرد که احتمالاً دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ماه ژوییه با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در اروپا دیدار کند.

طبق این گزارش، رییس جمهور ترامپ قرار است ماه آینده زمانیکه برای نشست ناتو حضور پیدا می کند، با رییس جمهور ولادیمیر پوتین دیدار کند .

از طرف دیگر دونالد ترامپ روز جمعه هفته گذشته در گفت وگو با خبرنگاران درباره دیدار احتمالی با همتای روس خود گفت: احتمال دارد تابستان امسال با پوتین دیدار کند.

گزارش ها حاکی از آن است که ناتو قصد دارد 11 و 12 ژوییه (20 و 21 تیرماه) در بروکسل پایتخت بلژیک نشست برگزار کند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه واشنگتن پست، علاقه ترامپ به برگزاری نشست با پوتین در ماه مارس بعد از آن مشخص شد که کرملین فاش کرد که ترامپ در یک تماس تلفنی با رهبر روسیه، از او (برای برگزاری نشست) دعوت به عمل آورده است .

با اینحال مقامات آمریکایی می گویند که ترامپ شخصاً از زمانیکه در ماه نوامبر سال گذشته میلادی با پوتین در حاشیه نشست اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و پوتین دیدار می کنند

ترامپ و پوتین دیدار می کنند