مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1397 ساعت 01:002018-06-15اقتصادي

بی اطلاعی انجمن موتورسیکلت از درخواست غیرقانونی دو وزیر


انجمن موتورسیکلت ایران از درخواست وزیران صنعت و کشور نسبت به شماره گذاری 10 هزار موتورسیکلت کاربراتوری اظهار بی اطلاعی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصوبه اولیه دولت مبنی بر توقف شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای مهرماه سال 1395، امید حذف کامل این وسیله دودزا را به ارمغان آورده بود که ناگهان انتشار ادعایی در مورد ثبت سفارش 430 هزار موتورسیکلت کاربراتوری همچون پتکی بر سر مصوبه اولیه دولت فرود آمد تا متاسفانه تبصره ای بر مصوبه اولیه مبنی بر ارائه مجوز پلاک گذاری به موتورسیکلت هایی که engine (موتور) آن ها، قبل از تاریخ ابلاغ مصوبه ثبت سفارش شده، اضافه شود.

اسفندماه سال 1394 هیات وزیران در مصوبه ای اعلام کرد برای پلاک گذاری حدود 10 هزار موتورسیکلت کاربراتوری از سوی وزارتخانه های صنعت و کشور به دولت ارسال شده است؛ آن هم در شرایطی که طبق مصوبه تیرماه سال 1395 هیئت وزیران، تولید موتورسیکلت کاربراتوری ممنوع شده بود.

در همین رابطه ابوالفضل حجازی – عضو هیات رییسه انجمن موتورسیکلت ایران - در ارتباط با درخواست شماره گذاری 10 هزار موتورسیکلت کاربراتوری که از سوی وزیر صنعت و معدن و تجارت و وزیر کشور به معاون اول رییس جمهوری ارسال شده است، به ایسنا گفت: انجمن موتورسیکلت ایران از این درخواست بی اطلاع بوده و این اقدام از سوی وزرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اطلاعی انجمن موتورسیکلت از درخواست غیرقانونی دو وزیر

بی اطلاعی انجمن موتورسیکلت از درخواست غیرقانونی دو وزیر