مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1397 ساعت 09:102018-06-15اجتماعي

وزش باد شدید در تهران و 5 استان دیگر/افزایش دمای اکثر مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی رگبار باران و وزش باد شدید در استان های گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران و سمنان طی امروز و فردا از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها، امروز و فردا (جمعه و شنبه 25 و 26 خرداد) به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب، استان های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه (27 خرداد) در مناطق شمالی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز، رشد ابر و رگبار پراکنده باران با رعد و برق پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جو پایدار خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (جمعه 25 خرداد) در شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق به ویژه منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وظیفه با اشاره به اینکه در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید احتمال گرد و خاک در برخی نقاط استان های ایلام، خوزستان و بوشهر وجود دارد اظهار کرد: امروز شرق خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در تهران و 5 استان دیگر/افزایش دمای اکثر مناطق کشور

وزش باد شدید در تهران و 5 استان دیگر/افزایش دمای اکثر مناطق کشور