مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 14:462018-06-14اقتصادي

عضو کمیسیون تحقیقات مجلس: سیر صعودی قیمت ها نتیجه گره زدن اقتصاد کشور به برجام است


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت گفت: قیمت ها هر روز در حال افزایش است آقایان می گویند حباب است! شفاف به مردم نمی گویند که این مشکلات نتیجه گره زدن مسائل اقتصادی کشور به برجام و تکیه به خارج است.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به سؤال 80 نماینده از رییس جمهور درباره گرانی خودرو، بازار ارز و سکه اظهار کرد: این سؤال روز گذشته در مجلس مطرح شد و 80 نفر آن را امضا کردند که تعداد امضاکنندگان در حال افزایش است.

قیمت ها هفتگی در حال افزایش است وی تصریح کرد: تلاطم عجیبی در بازار وجود دارد یک روز سکه، یک روز خودرو، یک روز مسکن و حتی قیمت خوراکی ها هفتگی در حال افزایش است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بانک مرکزی اعلام می کند تورم 8 درصد است، آیا به راستی تورم 8 درصد است، مردم گرانی را با همه وجود درک می کنند، تورم خیلی بیشتر از 8 درصد است، چرا آقایان با آمار بازی می کنند.

سلیمی افزود: زمانی گفته می شد علت این مسائل خودشیفتگی و مشورت نکردن است، سؤال این است که اگر واقعاً منشأ این مشکلات خودشیفتگی است، الآن چه کسانی باعث این اتفاقات شدند؟ وی تصریح کرد: ممکن است گفته شود این مشکلات منشأ خارجی دارد، چه طور قبلاً همین آقایان مطرح می کردند که 80 درصد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون تحقیقات مجلس: سیر صعودی قیمت ها نتیجه گره زدن اقتصاد کشور به برجام است

عضو کمیسیون تحقیقات مجلس: سیر صعودی قیمت ها نتیجه گره زدن اقتصاد کشور به برجام است