مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 13:362018-06-14حوادث

پسر معتاد مادرش را به قتل رساند


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان 25 ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه ، مادر 60 ساله خود را از پای درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری از طریق پلیس 110 این شهرستان مبنی بر قتل زنی 60 ساله توسط فرد یا افرادی در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی و کلانتری 11 در محل حضور یافتند.

وی افزود: ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم 60 ساله ای که با ضربات چاقو از ناحیه شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود را مشاهده کردند که بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، فرزند 25 ساله این مقتول در کمتر از 24 ساعت به عنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

موسوی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی از این متهم ، وی به صراحت به قتل مادر 60 ساله خود اعتراف و علت و انگیزه خود را  توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.

وی  در پایان با بیان چند توصیه از خانواده ها خواست؛ تا درباره اعتیاد و مواد اعتیاد آور اطلاعات کافی کسب نمایند و مهارت های تربیتی خود را افزایش تا بتوانند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر معتاد مادرش را به قتل رساند

پسر معتاد مادرش را به قتل رساند