مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 09:262018-06-14اقتصادي

اختصاص 510 میلیارد تومان اعتبار به منظور بازسازی تاسیسات زیربنایی مناطق زلزله زده


510 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در مرحله نخست، برای بازسازی تاسیسات زیربنایی خسارت دیده مناطق زلزله زده اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران که به منظور بررسی برنامه ها و میزان آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در سالن تدبیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی برای مقابله با بحران های احتمالی آتش سوزی، برنامه های قابل قبولی است.

استاندار کرمانشاه اولویت نخست در بحث آتش سوزی را پیشگیری دانست و گفت: این مبحث نیاز به فرهنگ سازی و آموزش دارد، مدیران از ظرفیت های آموزش و پرورش، رسانه ملی و فصای مجازی برای این موضوع استفاده کنند.

وی افزود: دستگاه های متولی برای استفاده از ظرفیت افراد بومی در مقابله با آتش سوزی ها، از ظرفیت دهیاری ها و عشایر مناطق استفاده کنند.

بازوند حوزه صیانت از محیط زیست را یکی از مهمترین دغدغه های سازمان های مردم نهاد در عرصه مسائل اجتماعی عنوان کرد و افزود: از ظرفیت این سازمان ها باید برای فرهنگ سازی در این زمینه استفاده کنیم.

وی هم چنین یادآور شد: ارتش، سپاه و بسیج به واسطه انسجام سازمانی حاکم بر آن ها، در مواقع بحرانی به خوبی ایفای نقش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 510 میلیارد تومان اعتبار به منظور بازسازی تاسیسات زیربنایی مناطق زلزله زده

اختصاص 510 میلیارد تومان اعتبار به منظور بازسازی تاسیسات زیربنایی مناطق زلزله زده