مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 08:002018-06-14دانش

نشست روسای دانشگاه های ایران و فرانسه در پاریس برگزار می شود


قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از برگزاری نشست روسای دانشگاه های ایران و فرانسه در پاریس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترحسین سالار آملی، قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دعوت وزیر علوم و تحقیقات کشور فرانسه از دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بزرگترین گردهمایی روسای دو کشور برگزار می شود.

قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل تاکید کرد: در این نشست که بمدت دو روز و طی روزهای 29 تا 31 خردادماه جاری در پاریس برگزار می شود، روسای 18 دانشگاه و پژوهشگاه از وزارتخانه های علوم و بهداشت ایران و 35 دانشگاه بزرگ کشور فرانسه گردهم می آیند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جامعه علمی بسیاری بر این باورند که برگزاری این نشست مهم علامتی از سوی دو کشور برای ادامه همکاری های علمی فناوری در شرایط حساس کنونی است.

قائم مقام وزیر علوم با اشاره به جزییات نشست روسای دانشگاه های ایران و فرانسه اظهار کرد: در این نشست وزیر علوم در جمع روسای دانشگاه های دو کشور سخنرانی خواهد داشت و سپس تبادل دیدگاه ها برای تهیه نقشه راه همکاری های علمی فناوری دو کشور به بحث گذاشته می شود.

وی ادامه داد: تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و دوره های مشترک تحصیلی مورد بحث جدی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست روسای دانشگاه های ایران و فرانسه در پاریس برگزار می شود

نشست روسای دانشگاه های ایران و فرانسه در پاریس برگزار می شود