مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 21:062018-06-13سياسي

متولی حوزه فرهنگ در کشور روشن نیست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: متولی حوزه فرهنگ در کشور روشن نیست و این یکی از آسیب های موجود در جامعه است، در حوزه سیاست گذاری باید فرهنگ متمرکز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت الاسلام محمدعلی انصاری در دیدار با فرماندار شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: حوزه فرهنگی در کشور یک حوزه مهم و ضروری است که به همان میزان هم نیاز به کمک دارد و از اصلی ترین نیازهای جامعه بوده که با کم توجهی همراه است.

وی با اشاره به این که فرهنگ از اقتصاد نیز مهم تر است و اگر فرهنگ یک جامعه درست شد اقتصاد و دیگر مسائل آن نیز حل می شود، افزود: استان اصفهان در همه حوزه های فرهنگی از استان های پرافتخار کشور بوده است که کسی نمی تواند منکر آن شود و نیاز به توجه بیشتر دارد، در هر خطه ای که توانمندی بیشتر باشد حاشیه ها نیز بیشتر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که متولی حوزه فرهنگ در کشور روشن نیست و این یکی از آسیب های موجود در جامعه است، تصریح کرد: در حوزه سیاست گذاری باید فرهنگ متمرکز باشد و در اجرا هرچه متولی و کننده کار بیشتر شود بهتر است، اما بین سیاستگذار و مجری فرهنگ اختلافاتی وجود دارد.

وی با اشاره به این که در دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متکلف حوزه فرهنگ است و مساجد، حوزه های علمیه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی حوزه فرهنگ در کشور روشن نیست

متولی حوزه فرهنگ در کشور روشن نیست