مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 17:312018-06-13بين الملل

جوییش کرونیکل: انگلیس قصد دارد شاخه سیاسی «حزب الله» را هم تروریستی اعلام کند


یک رسانه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داده که وزارت کشور انگلیس قصد دارد کل حزب الله لبنان از جمله شاخه سیاسی این گروه را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.

- انگلیس قصد دارد شاخه سیاسی حزب الله را هم تروریستی اعلام کند یک رسانه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داده که وزارت کشور انگلیس قصد دارد کل حزب الله لبنان از جمله شاخه سیاسی این گروه را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.

، یک رسانه صهیونیستی مدعی شده است که ساجد جاوید وزیر کشور انگلیس قصد دارد شاخه سیاسی حزب الله لبنان را هم گروه تروریستی اعلام کند.

یک مقام ارشد حزب محافظه کار انگلیس  به نشریه جوییش کرونیکل گفته است که وزیر کشور انگلیس  با استفاده از قدرت موجود در قانون مبارزه با تروریسم، شاخه سیاسی حزب الله را غیرقانونی اعلام می کند.

بر اساس این گزارش، شاخه نظامی حزب الله از سال 2008 به این سو از سوی اتحادیه اروپا یک گروه تروریستی شناخته شده و عضویت و حمایت از آن یک جرم جدی تلقی می شود.

این عضو حزب محافظه کار انگلیس در ادامه گفت که  ساجد جاوید شخص بسیار متفاوتی نسبت به آمبر راد وزیر کشور قبلی انگلیس است که بارها نسبت به اقدام علیه حزب الله صحبت کرده بود، اما هیچ کاری انجام نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوییش کرونیکل: انگلیس قصد دارد شاخه سیاسی «حزب الله» را هم تروریستی اعلام کند

جوییش کرونیکل: انگلیس قصد دارد شاخه سیاسی «حزب الله» را هم تروریستی اعلام کند