مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 16:502018-06-13اقتصادي

قیمت تجهیزات و کالاهای پزشکی افزایش پیدا نکرده است


درحال حاضر وضعیت کشور از لحاظ تامین تجهیزات پزشکی مطلوب و بدون هیچگونه اختلالی در جریان است البته شاید برخی اوقات مشکلاتی نظیر ترخیص از گمرک وجود داشته که پیگیری و حل شده است.

- مدیرکل اداره تجهیزات پزشکی گفت: درحال حاضر وضعیت کشور از لحاظ تامین تجهیزات پزشکی مطلوب و بدون هیچگونه اختلالی در جریان است البته شاید برخی اوقات مشکلاتی نظیر ترخیص از گمرک وجود داشته که پیگیری و حل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر رضا مسائلی افزود: حوزه تجهیزات پزشکی طیف وسیع و گسترده ای از فناوری های حوزه سلامت را شامل می شود و حدود 270 هزار قلم تجهیزات پزشکی در کشور به ثبت رسیده است که برای تامین این تجهیزات، گستره وسیعی از شرکت های تولیدکننده و واردکننده فعالیت دارند.

وی افزود: درحال حاضر تامین تجهیزات پزشکی با برنامه ریزی های وزارت بهداشت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی به صورت روان درحال انجام است.

مشاور وزیر بهداشت تصریح کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور و نوسانات نرخ ارز ممکن است برخی افراد اقدام به سوءاستفاده کنند اما تعداد این افراد بسیار اندک و انگشت شمار است، بویژه اینکه وقتی گستره وسیع فعالیت حوزه تجهیزات پزشکی را درنظر می گیریم، می بینیم که تعداد افراد سودجو در برابر آن بسیار کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تجهیزات و کالاهای پزشکی افزایش پیدا نکرده است

قیمت تجهیزات و کالاهای پزشکی افزایش پیدا نکرده است