مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 16:412018-06-13اجتماعي

جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس کشور+بخشنامه


از سوی وزارت آموزش و پرورش شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 98-97 مربوط به تمام سطوح تحصیلی برای اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

در این شیوه نامه که در راستای سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان ها تدوین شده است، ضمن تأکید بر اقدام مؤثر در زمینه ثبت نام، پیش بینی و اقدام لازم در خصوص اجرای کامل ساختار نظام جدید آموزشی (3-3-6) و استقرار پایه دوازدهم، مورد تأکید قرار گرفته است.

در این شیوه نامه آمده است: مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با سلام و احترام، ضمن تشکر از تلاش های بی دریغ تمامی همکاران و آرزوی توفیق روزافزون، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده است، به اطلاع می رساند ثبت نام دانش آموزان در مدارس، آغازی مهم و سرنوشت ساز برای فرزندان میهن عزیز اسلامی و نقطه آغاز پیوند عمیق دو نهاد خانه و مدرسه و زمینه ساز برنامه ریزی ها در اجرای مأموریت های مهم نظام آموزش و پرورش می باشد، شایسته است با به کارگیری تجارب گذشته و اتخاذ تدابیر لازم، ضمن اقدام مؤثر در زمینه ثبت نام به موقع همه دانش آموزان، پیش بینی و اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس کشور+بخشنامه

جزییات ثبت نام دانش آموزان در مدارس کشور+بخشنامه