مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 15:202018-06-13دانش

دانشگاه کاشان در زمره کیفی ترین دانشگاه های کشور قرار گرفت


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام نظام آینده پژوهی دانش و فناوری، دانشگاه کاشان در ردیف دانشگاه های کیفی کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، مجید منعم زاده اظهار کرد: در این نظام رتبه بندی فعالیت های پژوهشی 89 دانشگاه را در 5 محور کمیت علم، کیفیت علم، تولید علم فناورانه و نوآورانه، فعالیت های اجتماعی، دیپلماسی علمی و کیفیت محتوای علم مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نظام رتبه بندی از بین دانشگاه های جامع کشور، دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی رتبه اول تا سوم را کسب کرده، افزود: دانشگاه کاشان در تمام معیارها بعد از سه دانشگاه تبریز، شیراز و فردوسی که به صورت مشترک رتبه چهارم را کسب کرده است توانسته رتبه پنجم را از آن خود کند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان در شاخص کیفیت تولید علم رتبه چهارم و کمیت تولید علم رتبه هفتم کشوری و در دیپلماسی علمی نیز رتبه دهم را کسب کرده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از دیگر شاخص های مهم این نظام رتبه بندی را فعالیت های اجتماعی نام برد و ادامه داد: بر اساس این نظام رتبه بندی دانشگاه کاشان در فعالیت های اجتماعی رتبه هفتم کشوری را ازآن خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان در زمره کیفی ترین دانشگاه های کشور قرار گرفت

دانشگاه کاشان در زمره کیفی ترین دانشگاه های کشور قرار گرفت