مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 14:512018-06-13سياسي

ویژه برنامه های رادیو به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد


شبکه های مختلف رادیویی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر با تولید و پخش برنامه های متنوع و گوناگون به استقبال این روز می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر،شبکه های مختلف رادیویی با پخش مستقیم مراسم اقامه نماز و بیانات مقام معظم رهبری ،نمایش های رادیویی،بررسی دستاوردهای مختلف معنوی ماه مبارک رمضان،تبیین ابعاد مختلف عید سعید فطر و موارد متعدد دیگر مخاطبان را همراه می سازند.

پخش زنده مراسم اقامه عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری شبکه های رادیویی ایران،تهران،جوان،معارف ،قرآن و فرهنگ مراسم اقامه نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری پخش می کنند.

بر این اساس رادیو ایران با پخش زنده سخنرانی و اقامه نماز مقام معظم رهبری به همراه اعزام گزارشگر،رادیو تهران با پوشش زنده و کامل مراسم و همچنین اعزام گزارشگر،رادیو معارف با پخش زنده سخنرانی و اقامه نماز مقام معظم رهبری،رادیو جوان با پخش زنده سخنرانی و اعزام گزارشگر،رادیو فرهنگ و رادیو قرآن نیز با اعزام گزارشگر این مراسم را پوشش می دهند.

سایر ویژه برنامه های شبکه های رادیویی در عید سعید فطر رادیو قرآن برنامه های راز آسمان با موضوع استهلال ماه شوال و قرآن و زندگی با موضوع تزکیه و سی روز عبادت را پخش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های رادیو به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد

ویژه برنامه های رادیو به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد