مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 14:402018-06-13فرهنگي

چوب حراج به آهنگ «موتزارت» و نامه «ون گوگ»


دست نوشته ای از آهنگ ساخته شده توسط «موتزارت» و نامه ای از «ونسان ون گوگ» از جمله آثاری است که در حراجی آثار موسیقیدانان، هنرمندان و نویسندگان در پاریس به حراج گذاشته می شود.

- دست نوشته ای از آهنگ ساخته شده توسط موتزارت و نامه ای از ونسان ون گوگ از جمله آثاری است که در حراجی آثار موسیقیدانان، هنرمندان و نویسندگان در پاریس به حراج گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، کمپانی فرانسوی آریستوفیل در سال 1990 تاسیس شد و با جمع آوری سرمایه اقدام به خرید 130 هزار اثر هنری و یادگار به جا مانده از هنرمندان سرشناس کرد و قرار بود سود حاصل از فروش این موارد را با سرمایه گذاران سهیم شود، اما حالا پس از اعلام ورشکستگی در تلاش است همه این آثار را به فروش برساند.

این کمپانی در سال 2015 ورشکسته اعلام شد و ژرار لریتیه مالک آن به جرم کلاه برداری تحت تعقیب قرار گرفت؛ اتهامی که وی تا به امروز آن را انکار کرده است.

جدیدترین حراجی برای فروش این آثار هفته جاری برگزار می شود و دست نوشته یکی از آهنگ های موتزارت بین 141 تا 177 هزار دلار قیمت گذاری شده است.

ولفگانگ آمادئوس موتزارت (1791 1756) آهنگساز اتریشی، از نوابغ موسیقی و از بزرگ ترین آهنگسازان موسیقی کلاسیک بود که در زندگی کوتاه خود بیش از 600 قطعه موسیقی برای اپرا، سمفونی، کنسرتو، مجلسی، سونات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب حراج به آهنگ «موتزارت» و نامه «ون گوگ»

چوب حراج به آهنگ «موتزارت» و نامه «ون گوگ»