مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 14:202018-06-13سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه، بیست و سوم خرداد ماه) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مشروح گفت وگوهای محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، علی ربیعی وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی، عیسی کلانتری رییس سازمان حفاطت محیط زیست و اردکانیان وزیر نیرو با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

نتیجه تعرض به دانش آموزان اگر لازم بود اعلام می شود/ دریافت اجباری کمک به مدرسه؛ ممنوع" سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تیمی را موظف کردیم تا تخلفات هنگام ثبت نام دانش آموزان را گزارش دهد تا مجدد شاهد عدم ثبت نام دانش آموزان به بهانه عدم پرداخت کمک به مدرسه نباشیم؛ کمک به مدرسه نباید اجباری باشد.

وی در ارتباط با تعرض به دانش آموزان در یکی از مدارس تهران، گفت: ابتدا باید مقام های قضایی کار خود را انجام دهند و ما نتیجه را اگر لازم بود خدمت شما اعلام خواهیم کرد.

80 درصد از اقشار آسیب پذیر برنامه حمایت غذایی دریافت کرده اند" علی ربیعی وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی با اعلام اینکه 80 درصد از اقشار آسیب پذیر برنامه حمایت غذایی دریافت کرده اند، افزود: برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟