مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 12:202018-06-13سياسي

اجرای پروژه سایت موزه میدان امام(ره) همدان در گیرودار انتخاب پیمانکار


از یک ماه گذشته شهرداری مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه سایت موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان را به اجرا گذاشته اما تا کنون پیمانکار طرح مشخص نشده این در حالیست که مسئولان شهرداری وعده داده اند این طرح تا آغاز رویداد «همدان 2018» باید به اتمام برسد.

- از یک ماه گذشته شهرداری مناقصه انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه سایت موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان را به اجرا گذاشته اما تا کنون پیمانکار طرح مشخص نشده این در حالیست که مسئولان شهرداری وعده داده اند این طرح تا آغاز رویداد همدان 2018 باید به اتمام برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در گفت وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: از یک ماه گذشته مناقصه تعیین پیمانکار برای اجرای طرح سایت موزه میدان امام(ره) به اجرا گذاشته شده اما پیمانکار قطعی این طرح تعیین نشده است.

کامران گردان با تأکید بر اینکه این طرح طی صرف زمان سه ماه به طور قطع به بهره برداری می رسد، افزود: شهرداری در تلاش است این سایت موزه میدان امام تا آغاز رویداد همدان 2018 به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در انتخاب پیمانکار مشکلی در زمان اتمام پروژه ایجاد نمی کند، یادآور شد: با توجه به اینکه این پروژه در یک طبقه انجام می گیرد و پروژه عظیمی نیست، بنابراین با افزایش شمار کارکنان این طرح تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه سایت موزه میدان امام(ره) همدان در گیرودار انتخاب پیمانکار

اجرای پروژه سایت موزه میدان امام(ره) همدان در گیرودار انتخاب پیمانکار