مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 12:112018-06-13سياسي

کمک 150 میلیون تومانی نمایندگان مجلس برای آزادی زندانیان


مدیرعامل ستاد دیه کشور از کمک 150 میلیون تومانی وکلای خانه ملت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی در سفر به استان اصفهان با تقدیر از همکاری خیرین و صاحبان صنایع در راستای حبس زدایی از زندان ها گفت: در پنج سال گذشته تنها شرکت فولاد مبارکه با مبالغ اهدایی سالانه خود زمینه آزادی 1500 محکوم غیرعمد را فراهم کرده است.

وی با اشاره به کمک 150 میلیون تومانی وکلای خانه ملت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: کمک به هر زندانی غیرعمد خدمت به یک خانواده نیازمند است، اقدامات خیرین در زمینه آزادی هر کدام از زندانیان واجد شرایط از بروز بسیاری معضلات اجتماعی پیشگیری کرده و از ورود فرزندان و همسران بسیاری از این محبوسان در ورطه آسیب های اخلاقی و اقتصادی جلوگیری می کند.

جولایی با اشاره به آزادی 114 هزار زندانی غیرعمد از سوی این مجموعه حمایتی گفت: بخش عمده این منابع از محل برگزاری جشن های گلریزان تامین شده که برای نمونه در آیین آزادی زندانیان ستاد دیه کشور، امسال رقمی معادل 4 میلیارد تومان جمع آوری شد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به جشن های گلریزان برگزار شده در اصفهان بیان کرد: تا به امروز طبق آمار ارائه شده از سوی نمایندگان استانی مبلغ 9 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 150 میلیون تومانی نمایندگان مجلس برای آزادی زندانیان

کمک 150 میلیون تومانی نمایندگان مجلس برای آزادی زندانیان