مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 11:262018-06-13ورزشي

همراهی رییس ورزشهای همگانی پایتخت با آبی به رنگ آسمان


فیلم تاریخ باشگاه آبی های پایتخت با نام «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی، درحالی به روزهای پایانی تولید نزدیک می شود که بعد از شماری از چهره های سرشناس سینما و ورزش، - فیلم تاریخ باشگاه آبی های پایتخت با نام آبی به رنگ آسمان به کارگردانی امیر رفیعی، درحالی به روزهای پایانی تولید نزدیک می شود که بعد از شماری از چهره های سرشناس سینما و ورزش، رییس ورزشهای همگانی پایتخت هم در آن حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ولی الله شجاع پوریان رییس ورزشهای همگانی استان تهران، معاون اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری پایتخت، عضو سابق شورای شهر تهران و نماینده اسبق مجلس در فیلم مستند آبی به رنگ آسمان حاضر شد و کوشید به زعم خود پیرامون ارتقای فرهنگ هواداری در راستای اخلاق شهروندی و نقش باشگاههای پرطرفدار در این زمینه صحبت کند.

شجاع پوریان به همراه شاهرخ رضایی فر مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری برای ضبط سکانسهایش در آبی به رنگ آسمان حاضر شد.

آبی به رنگ آسمان چند روز قبل آخرین ضبط خود که مرتبط با تیتراژ آغازین بود، در ورزشگاه شیرودی تهران یا همان امجدیه سابق پشت سر گذاشت تا کار وارد مراحل نهایی تدوین توسط رضا تاری وردی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی رییس ورزشهای همگانی پایتخت با آبی به رنگ آسمان

همراهی رییس ورزشهای همگانی پایتخت با آبی به رنگ آسمان