مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 07:352018-06-13سياسي

آخرین وضعیت "طرح توسعه دانشگاه تهران" و "شهر دانش"


رییس دانشگاه تهران از اجرای بخشی از پروژه های "طرح توسعه دانشگاه تهران" قبل از پایان سال جاری خبر داد و گفت: این طرح هیچ مشکل قانونی ندارد و به زودی بخشی از پروژه ها را انجام خواهیم داد.

- آخرین وضعیت "طرح توسعه دانشگاه تهران" و "شهر دانش" رییس دانشگاه تهران از اجرای بخشی از پروژه های "طرح توسعه دانشگاه تهران" قبل از پایان سال جاری خبر داد و گفت: این طرح هیچ مشکل قانونی ندارد و به زودی بخشی از پروژه ها را انجام خواهیم داد.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب، طرح توسعه دانشگاه تهران را یکی از قانونی ترین طرح های توسعه ای کشور دانست و افزود: قانون این طرح در شورای عالی معماری و شهرسازی تصویب شده است، ضمن اینکه کمیسیون ماده 5 شهرداری، وزارت علوم و بهداشت طرح توسعه ای دانشگاه تهران را تصویب نموده است.

شهرداری نیز کاملا با اجرای این طرح همراهی می کند، بنابراین با اطمینان تاکید می کنم که هیچ ابهام و مشکلی برای توسعه دانشگاه تهران و ایجاد شهر دانش نداریم.

وی در ادامه در خصوص مخالفت برخی مالکان اراضی اطراف دانشگاه تهران نیز گفت: اگر برخی از مالکین معترض اجرای این طرح هستند، به این دلیل است که بودجه لازم برای تملک مابقی اراضی تامین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت "طرح توسعه دانشگاه تهران" و "شهر دانش"

آخرین وضعیت "طرح توسعه دانشگاه تهران" و "شهر دانش"