مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 00:102018-06-12اقتصادي

نان گران نمی شود


مقرر شده بود دولت برای قیمت نان، بعد از ماه رمضان تصمیم گیری کند که رییس اتاق اصناف ایران از احتمال افزایش نیافتن قیمت نان خبر داد و گفت: به نظر می رسد که دولت جبران عوامل موثر در قیمت نان را به افزایش نرخ آن ترجیح می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1393 که قیمت نان تغییری نکرده بود، نانوایی ها و اتحادیه های صنفی شان نسبت به این مسئله انتقاد کرده بودند؛ چرا که به نظر آن ها عوامل مختلفی در هزینه تمام شده و قیمت نهایی نان تاثیرگذار است و تنها آرد و نان در این زمینه تعیین کننده نیست.

لذا در آذرماه سال گذشته ستاد تنظیم بازار، نرخ نان را افزایش داد اما با دستور رییس جمهور این مصوبه لغو و به نانوایی ها اعلام شد که قیمت ها به قبل برگردد.

البته برخی نانوایی ها به بهانه های کنجد و دیگر افزودنی ها، قیمت های جدید را به حالت سابق برنگرداندند.

پیش از ماه رمضان دوباره مسئله افزایش قیمت نان مطرح شد و در این زمینه برخی از مسئولان از جمله رییس اتاق اصناف ایران و مدیرعامل شرکت بازرگانی ایران اعلام کردند که تصمیم گیری برای افزایش قیمت نان به بعد از ماه رمضان موکول شده است.

اما طی روزهای گذشته، هیات دولت مصوبه ای برای تعیین قیمت فروش گندم به نانوایی ها و صنف و صنعت گذراند که توسط اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهور - ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان گران نمی شود

نان گران نمی شود